marți, 5 aprilie 2011

Poveste cu astm..

Am un baiat care a fost diagnosticat cu astm, timp de 2 ani i-am facut un vaccin antialergic, care nu prea a dat  rezultate, dimpotriva crizele au devenit din ce in ce mai frecvente; anul trecut facea crize la 2 saptamani. Aveam nopti in care nu puteam opri tusea cu nimic si deseori cand ajungeam la spital eram tratati cu antibiotic.
Am cumparat aparat pentru aerosoli, ii  faceam aerosoli cu ventolin si flixotide , isi revenea si  peste maxim 2 saptamani o luam de la capat..iarasi nopti nedormite, iarasi tuse. Nu mai vorbesc de efectele adverse foarte periculoare ale flixotide-ului printre care la noi s-au manifestat destul de frecvent: candidoza bucala, starea de agitatie si insomnie, uscarea fetei si formarea unor cruste in zona pe care statea masca pentru gura si nas si scaderea nivelului de calciu in sange (eliminarea calciului din oase pe termen lung).
In luna decembrie anul trecut am intrerupt vaccinul antialergic  si am inceput un tratament homeopat si stupoare.. crizele s-au diminuat destul de mult. Inclusiv racelile au fost tratate cu granule homeopate.
Am incercat homeopatia ca o ultima speranta si chiar nu prea aveam incredere sa merg la un medic homeopat.
La inceput ma intrebam : " trei graunte micute de zahar ii pot face bine cand atatea medicamente nu au fost in stare?", are acest "atom de rata" asa cum l-au numit unii il poate ajuta sa isi revina dupa raceala?
Dar am fost surprinsa sa constat ca starea lui s-a ameliorat simtitor dupa granulele homeopate si dupa ce am folosit zilnic gemoderivate de coacaz negru, de maces si extractul de muguri de brad.
Deci nu e vorba de placebo (in nici un caz), daca era asa ii faceau bine si antibioticele pe care le-a luat si antialergicele cele multe : singulair, aerius, claritine, ketof, clorfeniramin, peritol sau aerosolii cu flixotide, ventolin si restul tratamentului pentru astm.
 Acum am ramas pe homeopate si naturiste si am incredere in ele, exclud posibilitatea de placebo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu